Alla inlägg under november 2015

Av Emma B - 28 november 2015 00:10

Blev visst ett litet uppehåll här på bloggen. Livet sprang ifrån och jag har kämpat för att komma ikapp!! Hösten är nu redan vinter! Jag blev inte riktigt mig själv efter sommaren. Kroppen sa ifrån med en rejäl trötthet och även magen sa ifrån. Så 6 veckors sjukskrivning blev det. Nu i november har jag kämpat mig till jobbet och klarat med med nöd o näppe. Träffat en tredje läkare nu i veckan som lovade att försöka hjälpa. Blodprover visade brist på järn foksyra och b12. Så det förklarade varför mitt blodvärde är så lågt. Så nu en månad frammåt blir det 7 piller till frukost o 7 till kvällen. Och återbesök i januari.

Har idag även tagit kontakt med kirurgen dom opererade tissarna. Nu känner jag mig redo att fortsätta med brösten. Så förhoppningsvis har jag snart kompletta bröst på plats!

I januari blir det även andra förändringar, men det skriver jag om någon annan dag!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg! här får ni följa mig i livet på vintergatan, just nu mestadels om min kommande operation. Är bärare av brca 1. mer om det finns att läsa i bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards